Pilnie potrzebuję pracy
Polacy w UK, Polonia w Anglii – Doncaster.pl › Fora › Polskie forum – Polonia w Yorkshire › Praca › Pilnie potrzebuję pracy
- Ten temat ma 47 odpowiedzi, 11 głosów, a ostatnio został zaktualizowany 14 lat, 2 miesiące temu przez
Mateusz Ramus.
-
AutorWpisy
-
27th styczeń 2012 o 12:44 pm #3785
anibla
UczestnikMieszkam w Doncaster juz 4 miesiace i nadal pozostaje bez pracy. Jak mam ją znalezc nie znajac za dobrze angielskiego? pomoze ktos? z zawodu jestem nauczycielem wczesnej edukacji ale praca w tym zawodzie narazie tu odpada ze wzgledu na jezyk niestety 🙁 Poza tym wezme kazda inna bo pracy sie nie boje 🙂
27th styczeń 2012 o 7:55 pm #3787Urszula
UczestnikNie martw sie, ja znam niezle angielski i tez mam zawsze problem ze znalezieniem pracy.
Moze idz do agencji Meridian. Znow ostatnio przyjmowali do Nexta. Dziewcyna, ktora zajmuje sie rekrutacja jest Polka.28th styczeń 2012 o 4:34 am #3790Doncaster
KlucznikTo długo szukasz już pracy. Ktoś tutaj ostatnio pisał, że niedawno przyjechał i w ASOS pracę znalał przez Blue Arrow. Szybko mu poszło. 4 miesiące to dłuuugo!
28th styczeń 2012 o 5:41 am #3791?
UczestnikA gdzie jest agencja blue arrov? Chyba najblizej w sheffield. To w jaki sposob ten ktos znalazl tak szybko prace w Asosie?
28th styczeń 2012 o 6:13 am #3792Doncaster
Klucznik[b]enilop napisane:[/b]
[quote]A gdzie jest agencja blue arrov? Chyba najblizej w sheffield. To w jaki sposob ten ktos znalazl tak szybko prace w Asosie?[/quote]
Chyba mieli siedzibę w Doncaster na Priory Walk, tam gdzie Walkabout ale nie wiem czy jeszcze tam są. Może zapytaj sam [url=http://www.doncaster4u.pl/index.php/forum/33-praca/1195-moja-pierwsza-praca-w-uk.html]w tym temacie[/url].28th styczeń 2012 o 6:35 am #3793Anna
UczestnikTeraz to przyjmują do NewPort na kwiatki tylko sie rejestrujesz bez języka biorą ale daleko to od Doncaster jakies 50min autem trzeba miec transport to jak kto woli ale robota napewno jest
28th styczeń 2012 o 6:43 am #3794Doncaster