zerwanie polisy z ONE CALL INSURANCE

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 19 total)
  • Author
    Posts
  • #3103
    *****
    Participant

    Witam one call insurance obsluga po polsku wszystko ladnie pieknie do momentu kiedy chce sie zerwac umowe .Niedawno sprzedalem auto ktore tam mialem ubezpieczone 5 miesiecy no i oczywiscie chcialem zamknac tam polise ale pani przez telefon powiedziala mi ze polise dopiero mi zamkna jak zaplace za nastepne 7 miesiecy czyli za caly rok inaczej sprawa wtrafi do firmy windykacyjnej .Czyli bezsensu jest sprzedawanie auta jak dalej trzeba placic za niego ubezpieczenie. Moze ktos wie jak to ominac ?

    #3104
    Doncaster
    Keymaster

    Myślę, że tak jest wszędzie, u każdego ubezpieczyciela. Każda firma ma swoje koszta kancelacyjne. Poza tym… spróbuj zerwać kontrakt na abonament telefoniczny, internet lub telewizję 🙂

    #3105
    *****
    Participant

    koszta kancelacyjne 600f to chyba troche za duzo tym bardziej ze mile panie z one call z ktorymi sie podpisuje umowe [rozmawiaja po polsku]nic niewspominaja o takich o kosztach a umowe i tak podpisuje sie po angielsku.

    #3108
    Doncaster
    Keymaster

    Mieszkamy w Anglii to i umowy są po angielsku…

    #3109
    *****
    Participant

    tak panie Michale to one call powino od pocztku zalatwiac wszystko po angielsku w koncu mieszkamy w angli….

    #3110
    Szymon Piatkowski
    Participant

    żadna nowość, tu praktycznie co byś nie zrobił, to i tak Ty poniesiesz koszta, nawet jak będzie claim nie z twojej winy, to i tak Ty zapłacisz większe składki w zamian dostaniesz groszowe odszkodowanie i zwyżki itp… norma. Z tego co pamiętam to ta firma która podajesz, ma najgorsze warunki dla ubezpieczającego się… od czasu jak miałem przypał z Churchil insurance, nie liczę na żadne cuda ze strony ubezpieczalni, a w przypadku szkód, tanie jest wywalić auto na złom, niż kontynuować ubezpieczenie po wzięciu odszkodowania… PS jak będziesz nawijał z tymi bucami z call-center`ów to wszystko ładnie nagrywaj, bo to był mój błąd jak byłem u prawnika, że wszystko tu załatwiane jest na gębę, a potem jak co do czego to Ty będziesz za wszystko bulił i nikt ci nie pomoże bo nie masz na to kwitów co było powiedziane i obiecane ze strony ubezpieczalni…

    #3122
    Urszula
    Participant

    Trzeba wiec bylo zalatwiac w innej firmie po angielsku, a nie teraz miec pretensje nie wiadomo o co.
    Podpisujac umowe wyrazasz zgode na koszta kanselacyjne w przypadku zerwania jej wczesniej. Masz 14 dni na 'rozmyslenie sie’-wtedy nie placisz nic. Trzeba bylo sobie dokaldnie czytac, co sie podpisuje.
    Aha i o ile wiem, to rozmawiales z panem, nie pania 😉

    #3123
    *****
    Participant

    chyba pani lucyna w one call pracuje skoro wie z kim rozmawialem przez telefon 😛 pani lucyno przy podpisywaniu umowy byla pani milsza i nic pani niewspominala o jakis kosztach kancelacyjnych i dlaczego umowy niewysylacie po polsku skoro w biurze po polsku rozmawialismy wtedy bym wiedzial o takich kosztach 😉 to co ladnie pieknie to po polsku a o kosztach kancelacyjnych malym druczkiem i po angielsku i jeszcze pani odpisuje //TRZEBA WIEC BYLO ZALATWIC W INNEJ FIRMIE PO ANGIELSKU, A NIE TERAZ MIEC PRETENSJE NIE WIADOMO O CO. //no i mam na nowe auto w angielskiej ubezpieczalni i duzo taniej wyszlo brak posrednikow takich jak ONE CALL

    #3124
    Urszula
    Participant

    Owszem, pracuje, od dwoch miesiecy i nie na polskim dziale, tak sie akurat sklada. Z telefonami niewiele mam wspolnego, bo zajmuje sie polisami wykupionymi przez internet.
    Nic nie ma malym druczkiem. A ubezpieczenie nie jest z One Call, tylko z jedna z firm, ktora One Call reprezentuje. One Call to firma brokerska, a nie ubezpieczeniowa tak gwoli scislosci. Dla ulatwienia Polakom firma ma polski dzial. A umowy musza byc po angielsku, bo takie sa przepisy, a nie inne. I nie pracownicy o tym decyduja. Trzeba bylo poprosic o wytlumaczenie wszystkiego po polsku, skoro nie zna pan dobrze angielskiego.
    Dowiedzialam sie wlasnie, ze przy polisie dostaje sie wszystkie informacje po polsku, rownierz o kosztach kaselacyjnych.
    Malym druczkiem, czy nie, to sa informacje wazne dla ubezpieczonego i niestety, dla wlasnego dobra wypadaloby sie z nimi zapoznac. Wiadomo, ze nikomu sie nie chce czytac zadnych umow, bo to niezbyt ciekawa lektura, ale potem z tego wynikaja nieporozumienia 😉

    #3125
    *****
    Participant

    brawo pani Lucyno niedosc ze 8 godzin w pracy zajmuje sie pani ubezpieczeniami to jeszcze nadgodzinki na forum firma powina byc z pani dumna 😛 ale coz nowy pracownik trzeba sie wykazac moze nawet pelny etat sie znajdzie dla pani 8 godzinek w biurze a drugie 8 na forach broniac swojej super firmy bedzie podwyzka jak nic :laugh: a tak powaznie to mozemy porozmawiac jak pani juz tam niebedzie pracowala 😉

    #3126
    Urszula
    Participant

    No tak, na pewno moi szefowie pzregladaja to forum, bo biegle wladaja polskim 😀

    Skad wiesz, czy super, czy nie super jest ta firma? Kiedys moze juz u nich pracowales?
    A pzrepisy sa przepisami, chocby nie wiem jak nam sie nie podobaly. Mozna zawsze z nimi walczyc. Pisac petycje, zbierac podpisy…

    #3130
    *****
    Participant

    dzielny pracownik one call oczywiscie po godzinach pracy pani Lucyna znowu broni firmy 😛 szefostwo moze nieczyta po polsku ale widzac pani nadgorliwosc to zapewne pani im to przetlumaczy a gdybym pracowal w one call to bym wiedzial o kosztach kanselacyjnych przed podpisaniem umowy a nie po sprzedazy samochodu ale pani tez chyba na forum dowiedziala sie o takich kosztach 😉 a co do tych petycji zbierania podpisow no pani Lucynko prosze troche pomyslec to naprawde nic zlego 😉

    #3149
    Urszula
    Participant

    Nic zlego, ale kiektorym widze nie bardzo to wychodzi.
    Coz, jak grochem o sciane.

    #3150
    Piotr Orzechowski
    Participant

    ktoś kto pracuje dla Złodziei , sam jest złodziejem.

    #3151
    Urszula
    Participant

    To niby do mnie? Moze rozwin swoja wypowiedz.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 19 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.