Poczatki w Doncaster. POMOCY. Magazyny NEXT
Polacy w UK, Polonia w Anglii – Doncaster.pl › Fora › Polskie forum – Polonia w Yorkshire › Praca › Poczatki w Doncaster. POMOCY. Magazyny NEXT
- Ten temat ma 26 odpowiedzi, 11 głosów, a ostatnio został zaktualizowany 10 lat, 10 miesięcy temu przez
Dominik Grzesik.
-
AutorWpisy
-
31st styczeń 2010 o 9:10 pm #2737
Kamil
UczestnikWitam wszystkich 🙂
Niedługo (marzec) planuję przyjechać do Doncaster by zacząć swoją „karierę” w magazynach NEXT. Mam do was kilka pytań dotyczących pracy w Doncaster.
1) Czy ktoś was pracuje w next-cie ? Jak tam jest i czym się zajmujecie ? Czy zaczynając tam pracę korzystaliście z jakiegoś biura ? Może ktoś z was zaczepił się tam już w Polsce ? Olsztynie ?
2) O czym pamiętać pracując w U.K. ?
3) W Polsce pracuję jako Pracownik ochrony,kierowca t.z. konwoje, załogi interwencyjne itp. Już wiem że polskie papiery jak i pozwolenie na broń w U.K. przydadzą mi się jako papier do D*** , lecz może ktoś z was pracuje jako „ochraniacz” i mógł by mi coś ta ten temat więcej powiedzieć ?
4) Bariera językowa.. niby matura na 4 i jakiś dodatkowy kurs. Pytanie proste, jak długo zajęło wam się przestawienie z wersji książkowej na codzienną rozmowę ? Czy jest możliwość nauki języka ( szlifowanie , rozwijanie) będąc już na miejscu ?
5) Jadę niby na 3 miesiące , lecz biorę pod uwagę pozostanie dłużej. Jak wy zaczynaliście ? Ile już jesteście w U.K. ? Na co zwrócić uwagę zaczynając tam pracę ?
6) Jakie papiery warto ze sobą zabrać ? Tłumaczyć wszystko i zabierać bo może się przydać ?
7) Mam zamiar zrobić kurs na wózki widłowe ? Jest sens czy w U.K. są jakieś inne normy i lepiej jest zając się tym na miejscu ?
To by było chyba na tyle… Proszę o pomoc 🙂 i Dziękuję z góry 🙂
1st luty 2010 o 7:38 pm #2739Mariusz Felczerek