Konkurs zakończony: Wygraj bilety na koncert BOYS w Doncaster

Konkurs zakończony. Zobacz kto wygrał zaproszenia na koncert BOYS w Doncaster.

 

Już 2-3 lutego zapraszamy wszystkich miłośników muzyki disco polo & dance na koncerty zespołu BOYS w Luton i Doncaster

 

 

 

Do rozdania 4 zaproszenia na koncert BOYS w Doncaster!

Aby wygrać zaproszenie na koncert BOYS w Doncaster należy wysłać email zawierający

  • IMIĘ i NAZWISKO oraz
  • HASŁO KONKURSOWE

na adres redakcji info@doncaster4u.pl.

HASŁO KONKURSOWE można znaleźć na profilu portalu Doncaster.pl na Facebook.

 

Na emaile czekamy do 26.01.2013. Ogłoszenie zwycięzców nastąpi 27.01.2013 na stronach portalu Doncaster.pl.

 

Wyniki konkursu !!! (27.01.2013)

Dziękujemy za nadesłane zgłoszenia konkursowe. Oto nazwiska osób, które otrzymały zaproszenia na koncert BOYS w Doncaster:

  • Agniaszka Tylka
  • Milena Łapkiewicz
  • Anna Kordus
  • Anetta Gaska

Ze zwycięzcami skontaktujemy się drogą emailową.

 

Przypominamy, że bilety na koncert BOYS są ciągle w sprzedaży !!!

 

Regulamin

 

  1. Konkurs BOYS w DONCASTER i LUTON organizowany jest przez portal Doncaster.pl
  2. Nagroda w konkursie jest zaproszenie na koncert zespołu BOYS w Doncaster w dniu 03.02.2013.
  3. Aby wziąć udział w losowaniu zaproszenia na koncert BOYS w Doncaster należy wysłać swoje IMIĘ i NAZWISKO oraz HASŁO KONKURSOWE na adres email info@doncaster4u.pl.
  4. HASŁO KONKURSOWE dostępny będzie w miejscach opisanych na stronie konkursowej portalu Doncaster.pl.
  5. Każdy email konkursowy weźmie udział w losowaniu jednego zaproszenia.
  6. Czas trwania konkursu 20.01.2013 – 26.01.2013
  7. W konkursie moga brać udział osoby pełnoletnie.
  8. Ogłoszenie zwycięzców konkursu nastąpi 27.01.2013 na stronach portalu Doncaster.pl.
  9. W przypadku wygranej uczestnik konkursu wyraża zgodę na opublikowanie Imienia i Nazwiska na stronie konkursowej na portalu Doncaster.pl.
  10. Nadesłane na Konkurs dane osobowe uczestników mogą być przetwarzane przez organizatora w celu wykonania ich obowiązków związanych z konkursem oraz w celach informacyjno-marketingowych organizatora.