POLSKIE TAXI
Polacy w UK, Polonia w Anglii – Doncaster.pl › Fora › Polskie forum – Polonia w Yorkshire › Hyde Park – Różne tematy › POLSKIE TAXI
- Ten temat ma 14 odpowiedzi, 6 głosów, a ostatnio został zaktualizowany 13 lat, 5 miesięcy temu przez
andrzej.
-
AutorWpisy
-
20th listopad 2012 o 3:53 am #4946
Maniusia89.06
Uczestnikchcialam wyrazic swoje zdanie co do Polakow jezdzacych jako taksowki. osobiscie kiedys wychodzilam z zalozenia, ze warto jest dac zarobic rodakowi, ale z czasem przekonalam sie, ze zdzieraja kase i to rowno. Jeszcze laske robi, ze przyjedzie w ogole. A gwozdziem programu sa spoznienia m.in. Pana Pawla i ludzi od niego. I jeszcze potrafi do Ciebie z morda wyskoczyc, ze co sie czepiasz on sie tylko 20 minut spoznil ta… Przezucilam sie na angielska firme Alpha i jestem bardzo zadowolona, kierowca zawsze jest na czas, pomoze przy spakowaniu np. zakupow, a no i najwazniejsze bierze o wiele mniej od Polaka.
20th listopad 2012 o 9:00 am #4948agnessa
UczestnikPopieram wypowiedz u gory. Zawsze jezdzac polska taksowka place jakies 3 £ wiecej niz za angielskie mini cabs. Polscy „taksowkarze” chyba korzystaja z faktu ze wiele osob nie zna na tyle angielskiego by zamowic angielska taksowke.
20th listopad 2012 o 1:23 pm #4949Maniusia89.06
Uczestnikja na szczescie sie przekonalam, ze zamowienie angielskiej taksowki to nic trudnego. jak ktos sie krepuje to nawet na kartce moze sobie napisac i przeczytac:) mi o wiele latwiej jest rozmawiac przez telefon niz twarza w twarz. a wiec wszystkim zycze wiecej wiary w siebie i nie dawajcie zdzierac kasy:):)
21st listopad 2012 o 2:18 pm #4953andrzej
UczestnikDZIEWCZYNY NIE OCENIAJCIE WSZYSTKICH POLAKOW JEZDZACYCH NA TAXI TA SAMA MIARA,SA TACY, CO DBAJA O KLIENTA I WCALE NIE SA DRODZY.
21st listopad 2012 o 4:32 pm #4954Maniusia89.06
UczestnikJakby Pan nie zauwazyl to napisalam u gory o jakiego taksowkarza mi najbardziej chodzi. pozdrawiam:)
22nd listopad 2012 o 1:39 am #4964Monika