Polscy nauczyciele w Doncaster

Wyświetlanie 7 wpisów - od 1 do 7 (z 7 w sumie)
  • Autor
    Wpisy
    MaB
    Uczestnik

czy są wśród nas jacyś nauczyciele, teaching assistants, learning support assistants? Sama od niedawna pracuję w szkole i jestem bardzo ciekawa czy jest nas więcej tu w Doncaster? Fajnie byłoby wymienić się spostrzeżeniami, uwagami, ciekawostkami dotyczącymi ang edukacji 🙂 A także poradami ad polskojęzycznych dzieci i tego jak odnajdują się w ang szkołach. Pozdrawiam ! 🙂

Agnieszka
    Uczestnik

Witam. Ja jestem nauczycielką, skończyłam Uniwersytet Pedagogiczny w Polsce ze stopniem magistra i specjalizacją w nauczaniu. Próbowałam znaleźć tu pracę jako nauczycielka. Mam uznanie kwalifikacji z Naric, zarejestrowała mnie tylko jedna agencja i dali mi śmieszną stawkę 42 funty za dzień za general cover. Czekam jeszcze na Qualified Teacher Status i będę póbowała dostać się sama do jakiejś szkoły, jeśli to wogóle możliwe bez pośrednictwa agencji.

MaB
    Uczestnik

polecam Ci poszukać ofert pracy na stronie City Council, z pewnością da się znaleźć pracę w szkole nie przez agencję, ja jestem tego najlepszym przykładem 🙂 Masz już jakieś doświadczenie w pracy w szkole angielskiej czy stawiasz tu swoje pierwsze kroki? Jeśli będę mogła jakoś pomóc to pisz śmiało! pozdrawiam 🙂

Agnieszka
    Uczestnik

Byłam do tej pory tylko raz przez agencję, więc to moje początki. Patrzyłam właśnie na stronie councilu, jest parę ofert, jutro wypełnię aplikację. Masz jakieś angielskie kwalifikacje, czy tylko polskie?

MaB
    Uczestnik