MOJA Pierwsza praca w UK
Polacy w UK, Polonia w Anglii – Doncaster.pl › Fora › Polskie forum – Polonia w Yorkshire › Praca › MOJA Pierwsza praca w UK
- Ten temat ma 21 odpowiedzi, 6 głosów, a ostatnio został zaktualizowany 14 lat, 3 miesiące temu przez
kryspin.
-
AutorWpisy
-
5th styczeń 2012 o 10:23 pm #3743
kryspin
UczestnikWitam! Zdecydowałem sie pojechać do pracy do anglii. Będe mieszkał w Grimethorpe. Mam 36lat, z zawodu jestem technikiem elektronikiem o specjalności automatyka przemysłowa. Mam szereg uprawnien w tym na wózki widłowe i suwnice. Mam pytanie i prośbę do wszystkich użytkowników forum o pomoc i sugestie w sprawie znalezienia pracy. Podejmę każdą pracę( fajnie by było gdzieś blisko bo nie mam na razie samochodu). Jakie są szanse na znalezienie szybko pracy i gdzie najpierw się udać? Będe wdzięczny za każdą sugestie. Pracowałem też długi czas na hurtowni. Czy jest szansa że w ciągu 2 tygodni znajdę pracę?
Mój mail: krysmoni@plusnet.pl6th styczeń 2012 o 12:42 am #3744kryspin
UczestnikMoże ktoś podać adresy agencji w Barnsley czy może chodzić od fabryki do fabryki ( oni tam podobno mają wewnętrzne agencje)???
6th styczeń 2012 o 3:12 am #3745?
UczestnikNiektorzy ponad miesiac szukaja i nie moga nic znalesc. A znasz tu kogos kto moglby Ci pomoc na poczatku? Styczen to chyba nie najlepszy czas, teraz wszedzie raczej przestój jest…
Poza tym mam nadzieje ze nie wybierasz sie tu bez znajomosci angielskiego co najmniej komunikatywnie.6th styczeń 2012 o 3:18 am #3746kryspin
UczestnikMam kolegę który mieszka w Grimethorpe i jest tam od 6 lat z żoną.Oboje pracują i na pewno będą starali się pomóc ale optymizmu i tak mi brakuje. Myślę że komunikatywnie znam angielski. Byłem dwa razy w anglii ale turystycznie i jako tako sie dogadywałem. Problem stanowi też brak na razie auta.
6th styczeń 2012 o 4:21 am #3747sebastian zaremba
Uczestnikhttp://www.flamejobs.pl/79,monter-monterka-mebli.html
zadzwon do nich moze jeszcze cie przyjma
fabryka nazywa sie Symphony