Kubeł na śmieci

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • Author
    Posts
  • #3492
    bebol
    Participant

    Witam wszystkich forumowiczów jestem tu nowy w Docaster mieszkam dopiero 1 miesiąc w Anglii
    Mój problem polega na tym że w ostatni wtorek wystawiłem kubeł na śmieci ten duży czarny,a w środę go już nie było zaginął po prostu niema szukałem go po całej ulicy i nic.
    Pytanie gdzie ja to mam zgłosić i czy dostane nowy kubeł na śmieci a jak to ile mię to będzie kosztowało. Z góry dziękuje za podpowiedzi

    #3493
    Doncaster
    Keymaster

    To niestety przytrafia się dość często. Trzeba wstawiać kosze na swoją posesję zaraz po tym jak są opróżniane. Jak zostawisz na noc to mogą ci go nawet podpalić.

    Trzeba to zgłosić w Doncaster Council pod numerem 01302 736000. Dostaniesz nowy kosz za darmo. Oznakuj go sobie dużym widocznym numerem domu.

    #3498
    BOOKARNIA
    Participant

    trzeba również zaznaczyć że wystawienie kosza dzień przed datą wywozu może spowodować spore konsekwencje finansowe Sita może nałożyć karę pieniężną za to zgodnie z rozporządzeniem Doncaster Council względem utrzymywania czystości w mieście.

    #3499
    bebol
    Participant

    Dziękuje za informacje ale nie dacie wiary znalazłem kubeł 3 ulice dalej ,temat zamknięty

    #3501
    Urszula
    Participant

    Nam sasiadka podkrada ciagle zielona skrzynke mimo, ze jest na niej nr domu 😉

    #3502
    Lilly
    Participant

    Haha no to ładnie. Tak, to zdarza się dość często.
    W moim przypadku było tak, że ukradli nam kubeł na śmieci, zgłosiliśmy to do agencji mieszkaniowej, żeby nam dali nowy i dali. Żeby było zabawniej to skradziony kubeł znalazł się po miesiącu 😉

    #3503
    Paula
    Participant

    Trochę się podczepię pod temat: Gdzie mogę znaleźć terminy opróżniania koszów na śmieci w moim rejonie?